איך לנקות דירה מוזנחת במיוחד – טיפים שימושיים

במדינת ישראל קיימות המון דירות – דירות גדולות, דירות קטנות, דירות מרווחות ודירות צפופות.

אחד המרכיבים שיכריעו האם הדירה שלכם תהיה מרווחת או צפופה הוא כמות החפצים שנמצאים בתוכה, ולעיתים רמת ההזנחה היא כל כך גדולה – עד שכמות החפצים נערמת בצורה מאסיבית ויוצרת שטח צפוף, קטן

ולא היגייני בכלל.

העניין הזה נולד לרוב בעקבות אגרנות כפייתית, ואם אתם מזדהים עם מה שסיפרנו לכם עד כה – קבלו כמה טיפים שימושיים לאיך לנקות דירה מוזנחת במיוחד, שיוכלו לעזור לכם להחזיר את השליטה לידיים שלכם

ולקבל דירה ראויה למחייה.

 

לנקות דירה מוזנחת במיוחד על ידי מיון חפצים

אחד הצעדים הראשונים שצריך לעשות כדי לנקות דירה מוזנחת במיוחד הוא למיין את החפצים שלכם. מיון החפצים יכול להוביל אתכם אל עבר פינוי דירה יעיל ומוצלח, ובינינו, אם אתם אגרנים כפייתיים, יש סיכוי גדול מאוד שתמצאו כמה דברים שכבר אין לכם שום צורך בהם.

בין היתר, ייתכן ותמצאו בין החפצים השונים תעודות שלכם מגילאי בית הספר היסודי, ציורים שציירתם בגילאי הגן, ואפילו נעליים, חולצות ומעילים שכבר ממש אין לכם שום צורך בהם.

 

גייסו כמה חברים לנקות איתכם ביחד

טיפ נוסף ושימושי לא פחות הוא לבצע את פינוי הדירה לא באופן עצמאי, אלא יחד עם עוד חברים שיוכלו לעזור לכם במשימה. אפשר רק לשער שהחברים שלכם, שבוודאי מתארחים אצלכם בדירה לפעמים, ישמחו להיות חלק ממשימת הפינוי, ולעזור לכם להפוך את הדירה שלכם למקום שראוי להיות בו – גם לצורך מגורים וגם לצורך אירוח.

 

לנקות דירה מוזנחת במיוחד ולשמור עליה – כך תעשו את זה

אם אגרנות כפייתית היא מונח שאתם מתחברים אליו, ואם כבר לקחתם על עצמכם את משימת ניקוי ופינוי הדירה – החליטו עם עצמכם שלא תחזרו לאחור יותר לעולם, ותשאירו את הדירה כמו שהיא. זה הזמן להיפרד מהאגרנות שלכם לנצח, ולדעת שכל מה שיוצא מהדלת – כבר לא יחזור להיות בתוך הבית שלכם.

מאותו הרגע, מומלץ לסגל לעצמכם הרגלים של מיון מקדים של החפצים שלכם. נתקלתם במשהו שאתם לא זקוקים בו? אל תכניסו אותו אפילו הביתה, אלא מיד השליכו אותו לפח האשפה של הבניין שלכם.

 

האם קיימים שירותים שיוכלו לנקות דירה מוזנחת במיוחד עבורכם?

התשובה לשאלה הזו היא בהחלט כן. היום במדינת ישראל פועלות לא מעט חברות שיוכלו לעשות את המשימה במקומכם, ולייצר בדירה שלכם תוך שעות ספורות מרחב נקי שמפונה מכל חפץ חסר חשיבות ומשמעות.

כל מה שתצטרכו לעשות הוא פשוט לעשות את הצעד – להרים את הטלפון, לספר על מצב הדירה שלכם, ולתאם את מועד הפינוי המועדף עליכם. באופן הזה, תוכלו לחזור לבית מסודר, נקי ופנוי למעבר ולמגורים. לסיכום, חשוב לא לוותר על השלב הזה, אלא לקחת נשימה עמוקה ופשוט לעשות אותו. תאמינו לנו, החיים שלכם ישתנו אך ורק לטובה בעקבותיו.

שואב

 

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »