איך לנקות בית חכם בצורה יסודית בלי להרוס אותו?

בית חכם הוא כבר לא סתם מותרות.

בית חכם זוהי הדרך לנהל את הבית בעולם המודרני.

כשם שניתן לנהל עובדים, מערכות ושירותים באופן מקוון, כך המציאות המודרנית מאפשרת לנהל את הבית ישירות מהפלאפון הנייד.

המערכות החכמות הן אלקטרוניות, וכידוע – חשמל ומים לא הולכים ביחד.

כיצד ננקה בית חכם בצורה יסודית מבלי להרוס אותו?

 

שירותי הבית החכם

עוד קודם שנענה על השאלה ששאלנו, חשוב להבין מדוע כדאי לנו לעבור לבית חכם. מערכות בית חכם, כאמור, מאפשרות ניהול מקוון של מערכות הבית. ניתן לשלוט באמצעות יישומון, המותקן במכשיר הסלולרי, במערכות התאורה, המיזוג, בווילונות במכונת הכביסה ועוד.

בעזרת האפליקציה, ניתן להדליק את המזגן לפני שמגיעים הביתה, לכבות אותו אם בטעות הוא נשאר דלוק, לכוון את התאורה בדיוק לעוצמה הנכונה ולהגיף גם את הווילונות הגבוהים.

לא מדובר רק בנוחות, אלא ביעילות של ממש. המערכות מאפשרות חסכון משמעותי בחשמל, כך שההתקנה מחזירה את עצמה לאחר זמן. כמובן שהמערכות החדישות לא מצריכות תשתית מותאמת, אלא יכולות להתלבש על כל תשתית קיימת, ישנה וחדשה כאחד.

קיימת אופציה להתקנה מרובדת של המערכת החכמה. במידה ואין לכם את כל הסכום הדרוש לשם ההתקנה, תוכלו לבחור בהתקנת מערכת חכמה רק בחדרים מסוימים או רק על חלק מתשתיות הבית ובאופן זה תוזילו את העלויות במידה ניכרת.

התועלת במערכות החכמות עולה עשרת מונים כשאנו עוסקים בבניינים עסקיים ובמבני ציבור. במבנים אלו, הכוללים חדרים רבים, אופציה לכיבוי והדקלת האורות והמזגן באופן אוטומטי היא קריטית למדי. פעמים רבות אנשים עוזבים את החדר, מבלי לדאוג לכיבוי בעצמם וללא מערכת אוטומטית עלות החשמל תרקיע שחקים. בעזרת המערכות החכמות, ניתן גם לכוונן את הכיבוי וגם לכבות בפועל מרחוק.

אם כן, נוכחנו לדעת שלבית החכם שלל יתרונות. כעת נפנה לשאלה כיצד יש לנקות אותו בצורה פשוטה ויסודית ומבלי לפגוע בו?

 

הפתרון המושלם – התקנה טובה

חברות רבות מציעות התקנת מערכות חכמות לבית. לא רק חברות, אלא גם חשמלאים פרטיים, רובם מוסמכים אך חלקם גם לא. גם בקרב החברות והחשמלאים המוסמכים, לא כולם בקיאים במלאכה וההתקנה עלולה להיות מסוכנת ולא יציבה.

לעומת זאת, אם תבחרו בחברה מקצועית ומוכרת, הידועה באיכות המוצר וכוח האדם שלה, ניקיון הבית לא יהווה עבורכם כל מכשול. ההתקנה כולה תהיה פנימית ולא חשופה. לא יישאר ולו קצה חוט קטן מחוץ לקירות והבידוד בין מוליכי החשמל לבין חלל הבית יהיה מקצועי ואמין.

במצב זה, תוכלו לשטוף את ביתכם בבטחה וללא כל חשש למגע בין החשמל לבין המים. פתחנו באמירה לפיה חשמל ומים, כמאמר ארץ על חברים וכסף "זה לא הולך ביחד" ואמירה זו אכן נכונה. המזל הוא, שבבית חכם מקצועי לא תהיה כל חשיפה לחשמל במהלך השטיפה ותוכלו לשטוף את הבית ביסודיות כאוות נפשכם.

 

לסיכום

לבית החכם שלל יתרונות. יש לדאוג להתקנה מוצלחת של המערכות החכמות, שאם לא כן נשקפת סכנה לבית ולמערכת כאחד עקב ממשק בין נוזל השטיפה לבין החשמל שבמערכת. חברה אמינה לא תשאיר כל חשמל חשוף והחשש כלל לא יתעורר. בהצלחה!

טכנולוגיה חכמה

 

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »