עשה זאת בעצמך – איך לנקות את גדר האבן בבית

אחד החלומות הנפוצים בישראל הוא סגנון חיים כפרי פרברי הכולל בית צמוד קרקע רחב ידיים, חצר פרטית וגדר אבן שמקיפה את הנכס שלנו ומפרידה בנינו לבין העולם שבחוץ.

עם זאת, כל אדם שבבעלותו בית עם גדר כזו יוכל להעיד שניקיון של גדר אבן הוא דבר שלא בא ברגל.

גדר מעצם טבעה היא גוף שנמצא בחוץ ולכן חשוף ללכלוך ומזגי אוויר שונים ואי אפשר פשוט לנקות אותה עם מטלית לחה.

איך בכל זאת נוכל לנקות בעצמנו את הגדר? על כך נרחיב במאמר זה.

 

שטיפת גדר אבן במכונת שטיפה

אחד הפתרונות האידיאליים לניקיון גדר אבן הוא באמצעות מכונת שטיפה. מדובר במכונה המוציאה מים בלחץ גבוה ומתאימה מאוד לניקיון של גופים מסיביים שקשה לנקות באופן ידני. כך באמצעות מכונת שטיפה אנחנו יכולים לנקות את גדר האבן שלנו בעצמנו, בקלות וביעילות.

מכונות שטיפה משמשות למטרות שונות ומתאימות הן למשקי בית פרטיים והן לתעשייה ותחומים מקצועיים. ישנן מגוון רחב של מכונות שטיפה המתאימות לצרכים שונים: מכונות שטיפה ברמות לחץ שונות, מכונות שטיפה עם לחץ מים חמים מכונות שטיפה עם לחץ מים קרים ואף לעיתים גם ניתן לייצר מכונת שטיפה לפי בקשה של לקוח.

 

כיצד נבחר מכונת שטיפה מתאימה לצרכים שלנו?

כאמור, המגוון של מכונות שטיפה כיום הוא רחב מאוד כאשר ישנן מכונות המתאימות לצרכים מסוימים ופחות לצרכים אחרים. מכאן עולה אתגר מסוים בבחירת מכונת השטיפה, ולכן כאשר אתם בוחרים מכונת שטיפה הן לרכישה והן להשכרה, עליכם לשאול את עצמכם את השאלות הבאות:

  1. לאיזו מטרה המכונה מיועדת?

מהמטרה לה מיועדת המכונה אנחנו יכולים להבין כמה אינטנסיבית היא נדרשת להיות. למשל, מכונה לשימוש ביתי לא צריכה להיות בעלת הספקת גבוה כמו מכונה לשימוש תעשייתי. לרוב מכונה לשימוש ביתי יכולה להיות בעלת הספק של 100- 150 בר, בעוד מכונה לשימוש תעשייתי צריכה להיות בהספק גבוה הרבה יותר.

 

  1. מכונה בלחץ מים קרים או חמים?

מכונה בלחץ מים חמים מתאימה לשימוש תעשייתי ונועדה לנקות לכלוכים קשים כגון כתמי שמן, גריז וכדומה, בעוד מכונה בלחץ מים קרים מתאימה יותר לשימוש ביתי.

 

  1. האם כדאי לרכוש או לשכור מכונה?

הדבר תלוי בתדירות השימוש שלכם במכונה. אם אתם בסך הכל מנקים את גדר החצר שלכם והחצץ הביתי פעם בשנה בפסח כדאי יותר לשכור מכונה אבל אם אתם משתמשים במכונה בתדירות גבוהה יהיה משתלם יותר וגם נוח יותר לרכוש מכונה.

 

השכרה ורכישה של מכונות שטיפה – עשה זאת בעצמך

חברת ר.ת. סחר מכונות היא חברה המתמחה בייבוא, מכירה, השכרה ושירות של מכונות טיפה. החברה מייבאת מכונות שטיפה שיוצרו על ידי חברת IDROPAVESE האיטלקית שנחשבת לאחת היצרניות המובילות בעולם בתחום. החברה מציעה היצע מגוון של מכונות המתאימות לכל תחום, משימוש ביתי עד שימוש תעשייתי אינטנסיבי.

 

אבנים

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »