איך לבחור ספסלי רחצה ומהו הספסל הקל ביותר לניקיון

ספסלי רחצה מהווים את אחת ההמצאות היותר שימושיות, מגניבות ומהנות שיש כיום בעולם עיצוב חדרי האמבטיה.

ספסלי רחצה לאמבטיה הם כבר מזמן מצרך חובה לכל מי שנהנה משעות המקלחת ומהנחת שזו מעניקה לנו.

לפני בחירה של ספסל רחצה, יש כמה נקודות שיש לשקול ולחשוב עליהן, כדי לוודא שעשינו את הבחירה הנכונה והמשתלמת ביותר, ושבחרנו גם בספסל שנוח ונעים לנקות מפעם לפעם.

בדיוק בשביל זה – לפניכם כל מה שחשוב לדעת על איך לבחור ספסלי רחצה ומהו הספסל הקל ביותר לניקיון.

 

מה הוא ספסל רחצה ומדוע מדובר בטרנד פופולרי?

ספסל רחצה הנו כל ספסל, כיסא ייעודי או כל מושב שעוצב ונוצר לשם שימוש במקלחת או בחדר האמבטיה. ספסלי רחצה הם טרנד כיפי ונוח, שמשדרג את המקלחת ומאפשר לנו אופציית ישיבה והישענות ונמצא שם בשבילנו בכל רגע ורגע. כיום, מדובר בטרנד פופולרי שכבר חולש על אלפי מקלחות בישראל, ומעוצב על ידי חנויות העיצוב בגדלים, סוגים וחומרים שונים. התחום ממשיך להתפתח בשנים האחרונות כך שניתן כבר לרכוש ספסלי עץ, אבן, ספסלים מתקפלים, ספסלים למקלחת מעץ טיק ומגוון חידושים נוספים. עבור מגוון ספסלי רחצה מעוצבים מומלץ להיכנס אל – https://batico.co.il/cat/benches-and-chairs.

 

איך לבחור ספסלי רחצה?

בחירת ספסלי רחצה יכולה להסתכם בקנייה חסרת מחשבה, אך עלולה לסכן אותה במוצר לא איכותי ולא יעיל שנזרוק ונחליף אחרי זמן מה. לכן חשוב לבצע גם כן, בחירה מושכלת ולבחון כמה נקודות שיבטיחו רכישה מתאימה ואחראית:

 

תגובות לניקיון

כמו בכל רכישה, גם כשאנו קונים ספסלי רחצה אנחנו רוצים שתהיה זו רכישה משתלמת, מספקת, וכן גם שיהיה זה מוצר שיהיה לנו קל לנקות ושנוכל לשמור על יופיו ונראותו לאורך שנים. הסוד ברכישת ספסל רחצה שיהיה קל לנקות הוא שימת דגש על החומר ועל התגובות שלו למוצרי ניקיון ולמים ככלל. חשוב לשים לב גם לעובדה שסוגים שונים של עץ יגיבו רע למים, יתנפחו ולא תוכלו גם לנקות אותם בקלות.

 

עיצוב ואסתטיקה

נקודה נוספת שחשוב לחשוב עליה לפני רכישת ספסל רחיצה היא בעצם לנסות ולהבין מה החזון העיצובי שלנו ומה השאיפה שלנו בכל הנוגע לספסל הרחצה. ננסה לשמור על התאמת עיצובו אל חדר האמבטיה ככלל, ולחפש אחר ספסלים מעניינים שישדרגו את נראות חדר האמבטיה ולא יורידו ממנו ויגרמו לו להיראות חסר הרמוניה ועיצוב גבוה.

 

איכות ועמידות

נקודה חשובה ביותר שיש לבחון לפני רכישת ספסל האמבטיה היא האיכות והעמידות שלו, כדי לוודא שאנחנו בוחרים בספסל משתלם שגם יעשה את העבודה ויחזיק לשנים. האמבטיה עשויה לחשוף את הספסל לנזקים של לחות גבוהה ומים, וחשוב לבחור בספסל שיהיה עמיד לזה ויעמוד במבחן הזמן. נסו לבחון ולחקור על אופן בניית הספסל וחוזקו, וסוג החומרים שלו והתגובה שלהם למים ולחות. כך תבטיחו בחירה נכונה של ספסל איכותי, עמיד ומתאים לייעודו.

מגבות

 

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »