איך לבחור מתקן לסבון ידיים לבתי מלון ועסקים

בחירה של מתקני סבון לידיים עבור בתי מלון, מוסדות ועסקים תמיד נחשבה לעניין בעל חשיבות גבוהה.

בתקופה האחרונה, לאחר פרוץ נגיף הקורונה לחיינו שהעלה את המודעות להיגיינה, הבחירה נעשתה יותר ממוקדת ובעלי עסקים רבים מצאו את עצמם תוהים – איך ניתן להיות בטוחים כי הם בוחרים את המתקן המתאים ביותר? בשורות הבאות נציין בפניכם את כל הפרטים שחשוב שתדעו אודות

בחירה של מתקן שכזה, כך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון.

 

מהם הפרמטרים שצריך לשים לב אליהם בעת בחירת מתקן לסבון ידיים

כפי שאתם בוודאי יודעים, בחירה של מתקן לסבון ידיים עבור בתי מלון ועסקים הינה עניין משמעותי שדורש מחשבה מעמיקה. מבירור שערכנו בנושא, גילינו כי ישנם מספר פרמטרים שחשוב לשים לב אליהם לפני שבוחרים מתקן ייעודי שכזה. להלן הפרמטרים הללו:

  1. עמידות לאורך זמן
  2. מתאים לשימוש על בסיס יומי
  3. מיוצר על ידי חברה מוכרת

שלושת הפרמטרים הללו צפויים לגרום לכל בעל עסק לדעת שהוא בחר נכון.

 

מהי הבחירה הנכונה?

כדי להימנע ממעורבות של אינטרסים במאמר זה, בחרנו שלא לתשאל בעלי עסקים לגבי הבחירה שלהם במתקן לסבון ידיים עבור העסק שלהם. לכן, יצאנו לסיור בתל אביב ובדקנו מהם המתקנים שנעשה בהם שימוש תדיר ברוב בתי המלון והמשרדים. הסתובבנו בלא פחות מ-20 מקומות שונים ברחבי העיר וגילינו שבעלי העסקים בעיר בוחרים פה אחד במותג מוכר וידוע שעושה את העבודה כראוי. רוצים לדעת על איזו חברה של מתקן לסבון ידיים אנו מדברים? תמשיכו לקרוא את הכתוב בהמשך ותגלו.

 

החברה הנחשקת והאמינה ביותר למתקני סבון ידיים היא..

בחרנו להציג את החברה בדרמטיות, שכן, היא נבחרה ברוב קולות על ידי כ- 17 בתי מלון, משרדים ובתי עסק שונים. מדובר בחברת מתקני סבון הידיים הם של המותג TORK- . ביררנו לעומק את הפרטים אודות החברה הזו וגילינו שזוהי יצרנית הנייר האקולוגית הגדולה ביותר בעולם (עובדה שגרמה לנו להבין למה כולם החליטו לבחור דווקא בה). החברה משווקת בין היתר מתקנים אקולוגיים ומתקני פרימיום איכותיים שאין להם תחרות בתחום.

 

איך אפשר לבחור את מתקני סבון הידיים של TORK?

לחברה יש מגוון של מתקני שטיפת ידיים שנחלקים ל-2 סוגים:

  1. מתקנים עם קצף
  2. מתקנים עם תחליב רחצה

שני סוגי מתקנים אלו מגיעים בצבעים שחור או לבן. לדעתנו, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון, אתם צריכים פשוט לבחור במתקן של TORK. אין זה משנה אם תבחרו במתקן עם קצף או עם תחליב, הכי חשוב שתבחרו במותג האיכותי שיאפשר לכם להיות בטוחים שבחרתם נכון.

 

לסיכום

ניתן לומר ללא שום ספק כי בחירה נכונה של מתקן לסבון ידיים עבור בתי מלון, משרדים וסוגי עסקים שונים מתחילה ומסתיימת במתקנים של TORK.

כיור

 

אולי תאהבו גם:

ווילון
יתרונות בווילונות גלילה

ווילונות גלילה הפכו בשנים האחרונות לטרנד עיצובי מעניין המאפשר לנו מבחר רב של אפשרויות של עיצוב כמעט לכל מתחם או חדר שנרצה לעצב בבית, כדי

קרא עוד »
דלת פלדה
מה הוא פרזול לדלת?

בתקופה האחרונה אנו מגלים כי יש חוסר הבנה בקרב אנשים רבים בכל הנוגע לתחום הפרזול. שכן, יש לא מעט אנשים שפונים אלינו ומבקשים לדעת מה

קרא עוד »
סטייק
איך בוחרים מנגל גז?

בשונה מגריל פחמים, גריל גז הוא מכשיר צליית בשר למקצוענים. לפיכך, כאשר בוחרים בגריל גז ובוודאי אם מדובר על הגריל הראשון יש לעשות זאת בחוכמה.

קרא עוד »
משקף
מה הם משקפי מולטיפוקל?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט על מכרים שמשתמשים במשקפי מולטיפוקל. עובדה זו גרמה לנו להבין כי הגיע הזמן לדעת מה זה המשקפיים האלה שכולם

קרא עוד »