איך לבחור חברת ניקיון למשרדים

אחד הגורמים המוכחים לשיפור תפקוד, יעילות ועבודה בצורה טובה הינה סביבת עבודה נקייה ונעימה. אדם שנוח לו היכן שהוא נמצא רוב היום יוכל לאפשר לעצמו להתרכז יותר במשימות ובתוכן ולכן חשוב מאוד לבחור חברת ניקיון שתיתן תוצאות מעולות למשרדים שלכם, איך עושים זאת?

 

הגדרת מטרת וזמני הניקיון

כמובן שהמטרה תהיה – שהמשרדים יהיו נקיים אך ניתן לדייק עוד יותר. האם אתם מעוניינים בחברה ששולחת עובדים הנמצאים כל היום ומטפלים בסוגיית ניקיון משרדים באופן שוטף או שעובדי הנקיון יגיעו לאחר שעות העבודה וידאגו שהמקום ייראה טוב עבור יום למחרת. לכל משרד יש אופי שונה של עבודה ולכן נדרש טיפול ניקיון שונה.

 

גמישות וקרבה גיאוגרפית

חשוב לבחור בחברה הממוקמת ופועלת באזור הגיאוגרפי של המשרדים בהם אתם יושבים כך תתאפשר יותר גמישות בעת הצורך. לדוגמא עובדים מגיעים עבור ניקיון משרדים בתל אביב מרמת גן כל יום בשעות הלילה ופתאום נתקלתם בביקור של גורמים בכירים במשרד ואתם מעוניינים שיהיה נקי ומוכן עבורם כך תוכלו לבקש את העובדים שיגיעו מוקדם יותר מן הרגיל.

 

חוות דעת והמלצות

כמו בכל בחירה, מומלץ להתייעץ עם מי ששכרו בעבר חברות ניקיון והם יודעים להמליץ או לא על אותה חברה. כשאתם רוצים לברר את טיבה של חברת הניקיון יש לשאול כמובן על איכות הניקיון ולא רק "לטאטא מתחת לשטיח", יסודיות, עמידה בזמנים, האם אחראים על ציוד יקר שעלול להיות במשרדים והאם מחזירים את המצב לקדמותו לאחר הניקיון הגדול בשעות הערב.

 

תנאי העסקה

בחברות כאלו ואחרות לעיתים מועסקים אנשים בתנאים לא הולמים לתנאי עבודה כלל, אם הינכם מתנגדים לצורת עבודה כזאת שהיא לא תחת החוק. בדקו שעובדי הניקיון המועסקים תחת אותה החברה מועסקים בכבוד ומשכורת הוגנת. אם לא, זה יגיד לכם הרבה על איכות החברה והאופי הניהולי של ראשי החברה.

 

מחיר שווה את תמורתו

כדאי לבצע סקר שוק לגביי המחירים שהחברות השונות מציעות לגודל ומספר החדרים שיש במשרדים בהם אתם מעוניינים להעסיק את חברת הניקיון. אם חברה אחרת מציעה מחיר גבוהה יותר שהוא גם מתאים לתקציב שלכם שווה לבדוק מדוע הוא גבוה יותר? אולי התמורה תגדל גם היא על ידי שימוש בחומרים איכותיים יותר, היצע של אנשי צוות בעלי מקצוע נוספים לכל בעיה שנדרשת בבניין. המחיר יהיה תלוי בהגדרת ניקיון הנכס למשל – כלילת שבילי כניסה, מעלית, חדרי מדרגות ועוד חללים שיש להגדירם האם חלק משגרת העבודה או אינם.

 

לסיכום

חברת ניקיון איכותית תבטיח סביבת עבודה נעימה שתהיה הפלטפורמה הטובה ביותר כלפי אנשי הצוות שלכם, מקום נקי מעניק תחושת ביטחון ואפילו בית לעובדים כשאינם צריכים לרדוף אחריי שירותים נקיים או להיתקל בפחי זבל שעולים על גדותיהם כשהם רוצים לפנות את האשפה, השקעה בחברה טובה תהיה השקעה בעצמכם ובעובדים שלכם.

משרד ניקה

אולי תאהבו גם: