איך חברת ניקיון מנקה כתמים עיקשים מהרצפה?

לאחרונה עברנו לדירה "חדשה". כלומר, דירה שהיא חדשה עבורנו, אבל יש לה וותק רציני. אנחנו מציינים זאת כדי להעביר מסר ברור לגבי המראה הכללי שלה. היא לא עברה שיפוץ בשנים האחרונות והמרצפות שלה נראות כאילו צברו אבק במשך שנים על גבי שנים.

הדבר גרם לנו לפנות אל חברת ניקיון שתבצע הסרה של הכתמים השחורים שנדמה שהפכו להיות חלק מהריצוף. התוצאות שהתגלו לאחר הניקיון הביאו אותנו לתהות – איך החברה עשתה את הקסם הזה? יצאנו כמובן לבדוק את הנושא וחזרנו עם כל התשובות.

 

דרך מספר 1 לנקות את הכתמים העיקשים מהרצפה – באמצעות פוליש קריסטל

גילינו שיש כל מיני דרכים להסיר כתמים עיקשים מהרצפה. חברת הניקיון שהגיעה אלינו בחרה לבצע הסרה באמצעות פוליש קריסטל. למקרה שזו הפעם הראשונה שאתם שומעים על פוליש שכזה, כדאי שתדעו שזהו תהליך מיוחד שמטרתו היא להביא להברקה של הרצפות.

פוליש קריסטל מתבצע תוך יישום של כמה שלבים. נעשה בו שימוש בצמר פלדה ובגלגל הברקה. הוא נחשב לפוליש המשתלם ביותר שמביא להפחתה משמעותית של לכלוך קשה שנדבק אל הרצפה.

הראשון בניקיון נאור גולדברג

דרך מספר 2 לנקות את הכתמים העיקשים מהרצפה – באמצעות חומרי ניקוי איכותיים

חברות ניקיון משתמשות בחומרי ניקוי איכותיים ביותר. כאלו שלא נראים על מדפי החנויות הרגילות בסופר. שוחחנו למשל עם נציג מטעם חברת הראשון בניקיון נאור גולדברג וביקשנו לדעת איך הם מסירים כתמים. לדבריהם, מתבצע שימוש בחומרי ניקוי חזקים מאוד שמאפשרים ללכלוך לצאת מהמרצפות תוך זמן קצר.

 

דרך מספר 3 לנקות את הכתמים העיקשים מהרצפה – באמצעות חומרי ניקוי טבעיים

מסתבר שיש חברות ניקיון שמגלות כי אפשר להביא להסרה של כתמים עיקשים מהרצפה באמצעות חומרים טבעיים, כאלו שיש לכם בבית. אם אתם תוהים באילו חומרים מדובר, כדאי שתדעו שאלו חלק מהם:

  • סודה לשתייה
  • חומץ
  • לימון
  • מים רותחים

מסתבר שאם מערבבים את חלק מהמרכיבים הללו (יש כל מיני נוסחאות, אל תנסו את זה בבית אם אין לכם את הנוסחה המדויקת) יחד עם מים חמים, הדבר מביא להסרה מהירה של הכתמים.

הראשון בניקיון נאור גולדברג

טיפ לבחירת חברת ניקיון שתנקה לכם את הכתמים העיקשים במקצועיות

אם גם לכם יש מרצפות עם כתמים עיקשים ואתם רוצים לנקות אותם בקלות, כדאי שתפנו אל חברת ניקיון שיש לה ניסיון בתחום. שכן, יש חברות שעוסקות בעיקר בניקיון יום יומי של בתים ומשרדים. ההמלצה שלנו היא לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת אודות חברות ניקיון שונות תוך התמקדות בניקיון הכתמים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך חברת ניקיון מנקה כתמים עיקשים מהרצפה. בשלב זה, יש לכם את כל המידע החיוני, כך שעליכם רק לפנות אל חברה מומלצת שיש לה ניסיון בתחום. נאחל לכם שיהיה בהצלחה ושלא תדעו עוד כתמים.

הראשון בניקיון נאור גולדברג

אולי תאהבו גם:

ריהוט גן נקי
איך מנקים ריהוט גן?

ריהוט גן הוא תוספת נפלאה לכל גינה או מרפסת פתוחה, המספק אזור נוח ומרגיע שמאפשר ליהנות מהיופי של הטבע ואוויר צח. חבל שעם הזמן, הרהיטים

קרא עוד »