איך בוחרים חברת ניקיון למשרד

החלטתם שאתם רוצים להשקיע בניקיון של המשרד? ניסיתם לעשות את זה בעצמכם כמה שבועות וראיתם שזה דורש מכם יותר מידי השקעה? אם כך, הגיע הזמן שתדעו: אם אפשר להזמין את שירותיה של חברת ניקיון מובילה, כדאי לעשות זאת, ויפה שעה אחת קודם.

 

הניסיון והמקצועיות

כאשר מחפשים חברת ניקיון, בין אם זה עבור המשרד ובין אם זה עבור הבית הפרטי, יש כמה נתונים שכדאי לבדוק מראש, כאשר החשוב שבהם זו השאלה האם מדובר על חברת ניקיון עם ניסיון. ממתי היא קיימת? והאם עובדים בה אותם אנשי ניקיון מזה שנים או שהצוות מתחלף לעיתים קרובות? אל תשכחו שכאשר רוצים להזמין שירותי ניקיון חלק חשוב זו גם המקצועיות, כי מה הטעם להזמין מישהו שלא יוכל לנקות בצורה מקצועית וטובה? לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק את כל הפרטים האלה, מה שאומר שכדאי יהיה גם לבדוק מה אומרות חוות הדעת. האם כולם יצאו מרוצים כשהם הזמינו את שירותי החברה? או שחלק מחוות הדעת אינן מספיק טובות?

 

מהם תנאי קבלת השירות?

עוד דבר שיעזור לכם להחליט ממי אתם רוצים לקבל שירותי ניקיון והברקה למשרד שלכם, זו השאלה מה כולל השירות ובאיזה תנאים יתנו לכם אותו. לדוגמא: האם מדובר על שירות שכולל בכל פעם את הגעתו של צוות מנקים זהה? או שאולי כחלק מההסכם חברת הניקיון יכולה לשלוח אליכם בכל פעם מנקים אחרים? בנוסף, האם חומרי הניקוי שבהם נעשה שימוש יוכלו להתאים מבחינתכם למשרד? או שאולי מדובר על חומרים אגרסיביים מידי שעלולים גם להוות בעיה? חשוב לשים לב לכל הפרטים האלה כי בסופו של דבר, הרעיון הוא להגדיל את הסיכוי שלכם לצאת מרוצים. שימו לב, בין היתר, האם אפשר לעשות מנוי עם אותה חברת ניקיון שאליה אתם פונים, כי מה הטעם לבחור בכל פעם מחדש חברת ניקיון אחרת?

 

כמה תשלמו על כל פעם שבה ינקו לכם את המשרד?

לבסוף, כדי להחליט מי יהיו אנשי המקצוע שינקו לכם את המשרד, כדאי גם לבדוק כמה זה עולה. האם מדובר על מחיר שתוכלו לעמוד בו על בסיס קבוע? או שאולי המחיר נראה לכם מופקע וחריג? כדאי לבדוק האם אפשר לקבל הנחות מסוימות אם הופכים להיות לקוחות קבועים של החברה או האם יש הנחות ללקוחות חדשים. אומנם ניקיון זה משהו חשוב שכדאי להשקיע בו, כי כך המשרד יפה ונעים יותר לעבודה, אך חבל לשלם הון עתק. לכן כדאי גם לקחת בחשבון את האפשרות של השוואת מחירים, כי בצורה כזאת תוכלו לבחור חברת ניקיון טובה שלא תשלמו לה הון עתק. כדאי להשקיע בעניין הזה כמה רגעים כי משרד נקי הוא משרד שמשרד לכל הלקוחות מקצועיות ורצינות לכל אורך הדרך.

איש ניקיון

אולי תאהבו גם:

בחירת חברת ניקיון מומלצת

אחת מהמשימות שהכי קשה ומורכב להתמודד איתן בחיי היומיום, הן בבית הפרטי והן במשרד, זו משימת הניקיון. זה נכון שבאופן תיאורטי כולנו יודעים לעשות את

קרא עוד »